آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 454
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 464
بازدید ماه : 4439
بازدید سال : 9839
بازدید کلی : 150148

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : جمعه 11 تير 1395
نظرات
راهپیمایی روز قدس با شعار «وحدت امت‌ اسلامی، حمایت از انتفاضه فلسطین و بیزاری از رژیم‌ صهیونیستی و تروریسم‌ تکفیری» از ساعتی پیش در تهران و سایراستان‌های کشور آغاز شد.
گزارش لحظه به لحظه میزان از راهپیمایی روز قدسسرویس سیاست مشرق، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با شعار محوری «وحدت امت اسلامی، حمایت از انتفاضه فلسطین و بیزاری از رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری» از مسیرهای از پیش اعلام شده به سمت دانشگاه تهران، میعادگاه‌ نماز جمعه تا دقایقی دیگر آغاز می شود.
 
به گفته مسئولان برگزاری این مراسم تمامی مسائل امنیتی و حفاظتی برای حضور مردم فراهم شده است.
 
3500 خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی راهپیمایی رور قدس را پوشش می‌دهند.

روز قدس؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین
 
۱۶ مرداد سال 58 در حالی که کمتر از یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشته بود، حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.
 
امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است».
 
طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی(ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی 37 سال اخیر سبب شد در میدان رقابت سنگین و تنازع بین قدرت‌های جهانی، آرمان آزادی قدس شریف به مثابه یک ضرورت حتمی و تاریخی پلی به گذشته، حال و آینده آحاد مسلمانان عالم ایجاد کند.

آرامش قبل از طوفان در 850 شهر کشور/ آغاز راهپیمایی روز قدس تا ساعاتی دیگر
برای مشاهده سایر تصاویر روی عکس فوق کلیک کنید
 
مقام معظم رهبری در یکی از بیاناتشان پیرامون روز قدس فرمودند: «روز قدس، یک روزِ به معناى حقیقى کلمه، بین‌المللىِ اسلامى است؛ روزى است که ملت ایران می‌تواند با کمک ملت‌هاى مشتاق دیگر، که امروز خوشبختانه تعدادشان هم متعدد و زیاد شده، یک حرف حقى را فریاد کند که براى پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، شصت سال است که دستگاه استکبار دارد سرمایه‌گذارى میکند - البته حداقل شصت سال است، یعنى از زمان تشکیل دولت غاصب؛ والّا از مقدماتش شاید صد سال هم بیشتر است - شصت سال است که دارند سعى میکنند فلسطین را از نقشه‌ى جغرافیاى جهانى حذف کنند. البته تا حدود زیادى هم موفق شده بودند. انقلاب اسلامى زد توى دهن اینها. ایجاد نظام جمهورى اسلامى و اعلان روز قدس و تبدیل سفارت رژیم غاصب به سفارت فلسطین در تهران، حرکت هشدار دهنده و متوقف کننده و مهاجمى بود که در مقابل این نقشه‌ى استکبارى ایستاد. امروز خوشبختانه این حرکت، روزبه‌روز توسعه پیدا کرده».
 
امسال نیز همچون سال‌های گذشته مردم ایران اسلامی همپای با سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان، در روز قدس، آزادی فلسطین را فریاد خواهند زد تا از این طریق مردم مظلوم این سرزمین را یاری رسانند و انسجام و اتحاد خود را در پایبندی به آرمان فلسطین به رخ جهانیان بکشند.

در ادامه گزارش لحظه به لحظه از راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور و حواشی آن را می خوانید:

ساعت 7:55: در 850 شهر کشور مراسم روز جهانی قدس از مساجد بزرگ و میادین اصلی به سمت میعادگاه های مصلی برپا می شود.

ساعت 8:00: خطیب نماز جمعه این هفته نماز جمعه تهران آیت الله سیداحمد خاتمی و سخنران پیش از خطبه ها در جریان راهپیمایی سردار سلامی هستند که پیرامون آخرین تحولات منطقه و موضوعات امنیتی سخنرانی خواهد کرد.
 
ساعت 8:05: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای مسیرهای ۹گانه راهپیمایی این روز را اعلام کرد.
 
 مسیر شماره یک: مسیر امام حسین (ع) - میدان امام حسین  (ع) –خیابان انقلاب دانشگاه تهران
 
مسیر شماره دو: مسجد جامع ابوذر- میدان ابوذر- خیابان ابوذر- خیابان شهید برادران حسن (قلعه مرغی) خیابان قزوین - خیابان کارگر- میدان  انقلاب -دانشگاه تهران
 
مسیر شماره ۳: مسجد دارالسلام- میدان منیریه- خیابان ولیعصر (عج) - خیابان انقلاب- دانشگاه تهران
 
مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان (عج) - خیابان آزادی- تقاطع خیابان بهبودی- میدان انقلاب-دانشگاه تهران
 
مسیر شماره ۵:  مسجد حضرت ابوالفضل- میدان توحید- خیابان توحید – خیابان آزادی- میدان انقلاب-دانشگاه تهران
 
مسیر شماره ۶: مسجد المهدی-خیابان ستارخان-میدان توحید- خیابان توحید- خیابان آزادی- میدان انقلاب-دانشگاه تهران
 
مسیر شماره ۷:
مسجد الجواد (ع) -میدان هفتم تیر- خیابان کریمخان- میدان ولیعصر  (عج) بلوار کشاورز- دانشگاه تهران
 
مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفر صادق  (ع) - فلکه اول صادقیه – خیابان ستارخان- خیابان توحید- خیابان آزادی- میدان انقلاب-دانشگاه تهران
 
مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر (ع) - خیابان کارگر شمالی- میدان انقلاب-دانشگاه تهران
 
آرامش قبل از طوفان در 850 شهر کشور/ آغاز راهپیمایی روز قدس تا ساعاتی دیگرساعت 9:00: شیخ حسین محمد قاسم که در مراسم ویژه سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به مناسبت روز جهانی قدس برگزار کرد، اظهارداشت: تنها راه رهائی امت و جهان عرب و کشورهای عربی از کشتار، اختلافات ، جدائی ها و تفرقه ها ، اتحاد در مقابل با دشمن صهیونیستی و تنظیم فلش قطب نمای جهاد و مبارزه به سوی این دشمن است.

رئیس شورای علمای فلسطین در لبنان تاکید کرد:عادی سازی روابط برخی دولت های عربی با رژیم اشغالگر اسرائیل، خنجرمسمومی است که بر پشت نیروهای مجاهد و مقاوم فلسطین در رویاروئی با دشمن صهیونیستی وارد می شود.

ساعت 9:30: پلیس رژیم صهیونیستی ،روز قدس مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان را در شهر قدس حالت آماده باش اعلام کرد.
این در حالی است 'ابو عبیده' سخنگوی گردان هان عزالدین القسام ازمردم فلسطین خواست با تمام قوا و به صورت متحد برای حمایت از قدس، فلسطین و حمایت از مقاومت و شرکت در آزادی آن در روز جهانی قدس به پا خیزند .

تاکید مراجع عظام بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی روزقدس

ساعت 9:35:
حضرات آیات عظام تقلید ناصر مکارم شیرازی، نوری همدانی، جعفر سبحانی ، جوادی آملی و علوی گرگانی از قشرهای مختلف مردم برای حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

ساعت10:03: راهپیمایان تهرانی قبل از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور در مسیرهای راهپیمایی، به سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» پرداختند.

بر این اساس، پیش از آغاز رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، دسته های مختلف مردم از مسیرهای مختلف در حال حرکت به سمت دانشگاه تهران هستند.

راهپیمایان پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آزادی قدس و همچنین رهایی 4 دیپلمات ربوده شده ایران از چنگال رژیم صهیونیستی را حمل می کنند.

ساعت 10:20: در ساعات اولیه راهپیمایی روز قدس مردم با حضور خود در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران برای برگزاری باشکوه تر و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی آماده می شوند.

آرامش قبل از طوفان در 850 شهر کشور/ آغاز راهپیمایی روز قدس تا ساعاتی دیگر
برای مشاهده سایر تصاویر روی عکس فوق کلیک کنید

آغاز مراسم راهپیمایی در تهران و شهرستانها

 ساعت 
10:31 : مراسم راهپیمایی روز قدس لحظاتی پیش و از ساعت 10:30 با حضور میلیونی مردم روزه‌دار در تهران و 850 شهر ایران اسلامی آغاز شد.

با آنکه یکی از گرمترین روزهای سال را سپری می‌کنیم این گرما نتوانسته در حضور چشمگیر و میلیونی مردم خللی ایجاد کند.

در تهران پس از مراسم، نماز جمعه این هفته به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی اقامه خواهد شد.

ساعت 10:40 : در حاشیه این راهپیمایی جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی با برپایی غرفه دیوار آرزوها از حاضران در راهپیمایی خواستند آرزوی خود در این روز را بر روی دیوار آرزوها بنویسند که اکثر حاضران در راهپیمایی آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی را آرزوی خود عنوان کرده و آن را بر روی دیوار آرزوها می‌نوشتند.

آغاز راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور/ حمل پلاکاردهایی با موضوع آزادی 4دیپلمات ربوده شده در تهران
برای مشاهده سایر تصاویر بر روی عکس کلیک کنید

ساعت 10:45:

در میان مردم گروه‌های دانش آموزی، جانبازان و ورزشکاران دیده می‌شوند که به سمت میدان انقلاب در حرکت هستند.

تیم‌های تکواندو و کاراته با پرچم‌هایی علیه اسرائیل و آمریکا در راهپیمایی شرکت کردند.

برخی از افراد در کنار پرچم کشورمان پرچم کشور فلسطین را در دست دارند و با شعارهایی از قدس حمایت می‌کنند.

شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از شعارهایی است که در آغاز راهپیمایی بیشتر شنیده می‌شود.

پخش آهنگ‌های حماسی از خوانندگان انقلابی کشورمان در مسیرهای راهپیمایی صورت گرفته است.

گروه‌هایی از مردم پلاکاردهایی در دست دارند که سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال دیگر را نخواهد دید به چشم می‌خورد.

ساعت 10:50:عکس یادگاری راهپیمایان با موشک های ایرانی

چندنمونه از موشک‌های بالستیک ساخت ایران در مسیرهای راهپیمایی روز قدس امروز در تهران در معرض دید راهپیمایان قرار گرفته و افراد با حضور در مقابل آنها عکس یادگاری می‌گیرند.

ماکت‌های به نمایش درآمده از انواع موشک‌های عماد، شهاب و سجیل است.

موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی جزو جنجالی ترین موضوعاتی است که کشورهای غربی به خصوص آمریکا بسیاری از تحریم‌های ایران را به بهانه آزمایش و توسعه این موشک ها وضع کرده و خصوصا پس از اجرای برجام نیز از حجم این جوسازی‌ها کاسته نشده است.

موشک عماد جزو جدیدترین و دقیق‌ترین موشک‌های بالستیک دوربرد ایران است.

حضور رئیس شورای شهر تهران در مراسم راهپیمایی روز قدس

ساعت 10:50: هم زمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان( روز قدس) مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران  از اولین چهره‌هایی بود که به خیل عظیم راهپیمایان تهرانی پیوست.

آغاز راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور/ حمل پلاکاردهایی با موضوع آزادی 4دیپلمات ربوده شده در تهران

ساعت 11:00:روحانی به جمع راهپیمایان پیوست

حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت.

وی از میدان فردوسی به جمع راهپیمایان تهرانی حرکت‌کننده به سمت دانشگاه تهران پیوست.

حضور سران قوا و مسئولان در جمع راهپیمایان/ آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش سوختند + عکس

ساعت11:03:کمپین ضد صهیونیستی تهرانی ها در راهپیمایی امروز

راهپیمایان تهرانی در حاشیه حضور خود ضمن برائت از استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با امضای طوماری در کمپین جهان عاری از صهیونیسم شرکت کردند.

مخاطبان شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با هشتک جهان عاری از صهیونیست در این کمپین شرکت کنند.

ساعت 11:09: امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از چهارراه ولیعصر به جمع راهپیمایان تهرانی در روز جهانی قدس پیوست.

حضور رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان/ حمل پلاکاردهایی با موضوع آزادی 4دیپلمات ربوده شده در تهران + عکس
بازار داغ سلفی خانوادگی در راهپیمایی

ساعت 11:17: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور  از چهارراه ولیعصر به جمع راهپیمایان تهرانی در روز جهانی قدس پیوست.

ظریف با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت امروز منطقه و جهان اسلام گفت: تکفیری‌ها و حامیان آنها واقعیت دشمنی اسرائیل با جهان اسلام را فراموش کرده و حرکات و اقدامات خود را به جای اینکه به سمت این رژیم هدف بگیرند به سوی مسلمانان قرار داده‌اند و این یکی از بزرگترین خطراتی است که امروز نه تنها جهان اسلام بلکه تمام جهان را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: مردم مسلمان و آزادیخواه جهان با حضور فعال در راهپیمایی روز قدس که میراث بزرگ امام خمینی (ره) است به دنبال این هستند که جلوی این سیاست‌های غلط و تغییر جهات را بگیرند و اجازه ندهند انحراف از واقعیت جهان اسلام را تهدید کند.

ظریف خاطرنشان کرد: هم رژیم صهیونیستی و هم گروه‌های تکفیری در واقع یک خطر هستند که هر دو از سمت قدرت‌های مشابه در سطح جهان و منطقه هدایت می‌شوند.


تعداد بازدید از این مطلب: 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود